Tuesday, October 12, 2010

Kerinduan berbalas kejutan dihari lahir

10.10.2010 merupakan tarikh hari lahirku. Ingatkan en abe xda, rupanyer dier dah plan dengan kejutan yang tidak disangka-sangka. En abe datang dengan keta 'ferari'nyer ke Lendu. Dengan cadangan membawaku ke Litar Sepang sempana adiah besdayku. Pergh.. xkusangka aku yang tak minat dengan sukan permotoran ni telah terjebak ke litar sepang yang aku sendiri tak pernah terpikir nak pegi..

So kat cne aku share kan beberapa pic kenangan aku time kat Litar Sepang ngan En Abe...

p/s: buat en Abe makaseh yer atas adiah besday kali nie.. sangat istimewa kenangan kiter bersama..

-Tiket bukti kitaorg tgk motoGP-



-Harga parking kat sepang, pergh!!-



-Aku bergambar depan entry sblm masuk, tanda bukti-


- Bravo to racer Mesia dapat tmpt ke 16-




-Pic latar belakang track tuh..-

No comments:

Post a Comment