Tuesday, August 31, 2010

Antara hasil kerjatanganku guna Adobe





Sejak2 aku keja kat cne, maklum ajalah semua subjek aku berkisar dengan teknikal jadi secara tak langsung aku kenalah belajar skit2.. Tuk ilmu sendiri ngan ilmu yang nak dikongsi ngan anak murid.. cewah.. bunyi cham hebat.. tp setakat nie al-hamdullillah aku telah mempelajari pelbagai ilmu teknikal dengan bantuan buku dan internet.. mujurlah aku nie cepat gak belajar.. walaupun hajat nie nk gak mintak org tlg tunjukkan tp seganlah plak.. cumer dalam diam aku belajar gak ngan anak murid aku nie.. usha chamner dierorg buek.. bukan luak pun.. and aku snediri tak malu tuk ngaku yg xsemua benda aku tau.. kadang2 anak murid aku lagi tau.. so aku tny ajalah kat diaorg.. maklum ler biler bermain dengan kretiviti nie, xsemua orang ada.. kemahiran boleh dipelajari.. kan..???


No comments:

Post a Comment